مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

شرکت آریاتندر برترین مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

شرکت آریاتندر برترین مرکز اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران

تور ارمنستان

برخی از جاذبه های ارمنستان

در ارمنستان مکان های زیبایی وجود دارد که هر گردشگری آرزوی بازدید و عکاسی از زیبایی های آن را دارد. برای مثال چند نمونه را در زیر بیان می کنیم .

  • آبشارهای ارمنستان

آبشار های ارمنستان در جهان شناخته شده هستند و هرساله گردشگران مختلف از سراسر دنیا برای بازدید از ان به ارمنستان می آیند . آبشار شکی ، آبشار تارچخان ، آبشار جرموک و کاسکا از مهمترین ابشارهای ارمنستان هستند .

  • پارک های ایروان

علاوه بر زیبایی های دیگر شهر ایروان ، نباید از پارک های ایروان غافل شد . برای مثال در ادامه تعدادی از زیباترین پارک های این شهر را نام می بریم .

  • پارک پیروزی
  • پارک عشاق
  • پارک تومانیان

پارک عشاق

پارک عشاق

  •  پارک دنیای آب

پارک دنیای اب دارای بیش از 3 هکتار مساحت بوده و در ان تمامی امکانات برای هر رده سنی وجود دارد.  این پارک در ایروان واقع شده است اطلاعات بیشتر را می توانید در مقاله پارک دنیای آب مشاهده نمایید .

دنیای آب

دنیای آب

  • رودخانه های ارمنستان

همان طور که قبلا هم گفتیم کشور ارمنستان کوهستانی بوده و به زمین سنگی معروف است . لذا رودخانه های ارمنستان زیاد بوده و مردم هم برای رودخانه ها احترام ویژه ای قائل هستند .

  • آرپا
  • دبد
  • آزات
  • آراکس
  • وروتان

علاوه بر رودخانه های ذکر شده باید شمارا به تماشای دریاچه های ارمنستان دعوت کنم . دریاچه هایی چون سوان ،پارز ، آرپی و آکنا تنها تعدادی از دریاچه های شگفت انگیز ارمنستان می باشند .

باغ وحش ارمنستان

اگر به ارمنستان رفتید حتما از باغ وحش ارمنستان دیدن فرمایید. شاید باغ وحش آن به اندازه باغ وحش های کشورهای جنوب شرق آسیا زیبا و متنوع نباشد با این وجود در این باغ وحش جانوران مختلف بومی و غیر بومی را می توان مشاهده نمود . برخی حیوانات بومی موجود در این باغ وحش در هیچ جای دنیا پیدا نمیشوند .

باغ وحش

باغ وحش

بهترین هتل های های ارمنستان

هتل های بین المللی و هتل های چند ستاره ارمنستان بسیار زیاد بوده  و همیشه  آماده بهترین پذیرایی از میهمانان و توریست ها می باشد .  در ادامه برخی از هتل های معروف ارمنستان را به اختصار معرفی می نماییم .

  • هتل قفقاز(کاکاسوس)

هتل قفقاز یکی از هتل های بزرگ و مجلل و 5 ستاره در شهر ایروان می باشد که قیمت آن نیز نسبت به هتل های دیگر به صرفه تر است.

موقعیت مکانی این هتل برای اقامت بسیار مناسب است و بر روی یک تپه ی بسیار سرسبز قرار دارد و آب و هوای کوهستانی و ملایمی در مکان این هتل وجود دارد.

شما می توانید با اقامت در اتاق های این هتل رنگ و بوی سنت قدیمی و دیرینه ی ارمنستان را حس کنید.

ای هتل دارای اتاق هایی مجلل و شیک و همچنین مبلمان زیبا و راحت و امکانات رفاهی بالایی برای مسافران می باشد.رستوران های این هتل انواع غذاهای سنتی ارمنستان را سرو می کنند.

از امکانات این هتل می توان به استخر و سالن ورزش و اتاق کنفرانس و… می باشد.

  • هتل ریپابلیکیا

هتل ریپابلیکا ایروان (Republica Hotel Yerevan) یکی از از بهترین هتل های چهار ستاره ایروان است . این هتل برای اقامت بسیار مناسب بوده و به تمامی مناطق شهر دسترسی دارد . اطلاعات بیشتری از این هتل را در مقاله هتل ریپابلیکا ایروان مطالعه نمایید .

  • هتل قصر

هتل قصر

هتل قصرهتل قصر  در مرکز شهرایروان قرار دارد و سبک امپریالیستی ساخته شده است . این هتل خدماتی را برایافرادی جهت کسب و کار و استراحت و سایر اهداف ارمنستان مسافرت میکنند، ارائه می دهد.

  • هتل گرند ایروان

هتل گرند ایروان یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره کشور ارمنستان نامیده می شود.این هتل در بهترین موقعیت مکانی در شهر ایروان قرار گرفته است و دسترسی عالی به تمامی مراکز خرید و همچنین خیابان های اصلی این شهر دارد.

اتاق های این هتل دارای طراحی داخلی و دیزاین بسیار شیک می باشد که احساس آرامش و لذت به شما می دهد.

معماران و طراحان بخش های داخلی هتل گرند ایروان از رنگ ها و شیوه های خاصی برای طراحی داخلی آن استفاده کرده اند که ترکیب این رنگ ها موجب ایجاد محیطی سرشار از تازگی و طراوت در روحیه ی مسافران این هتل می شود.

در این هتل چندین رستوران با امکانات بالا و دارای انواع منوهای غذاهای مدیترانه ای و دریایی و ایتالیایی و اسپانیایی و … می باشد.

این هتل همچنین دارای سالن کنفرانس بسیار شیک برای برگزاری جلسات بزرگ می باشد.

از امکانات دیگر این هتل 5 ستاره می توان به پارکینگ و باغ بزرگ و اینترنت پر سرعت بی سیم و اتاق های خانوادگی و سونا و استخر و ماساژ و … می باشد.

این هتل در فاصله 4.4 کیلومتری از میدان جمهوری قرار دارد و فاصله آن با فرودگاه حدود 14 کیلومتر است و با ساختمان اپرا حدود  چهار کیلومتر.

اگر چه این هتل در ایروان ارمسنتان قرار دارد ولی سبک طراحی ان ادم را بیشتر یاد کشور ایتالیا و قرون وسطا می اندازد.

هتل رم

هتل رم

  • هتل رادیسون بلو ایروان

یک هتل 5 ستاره و بسیار مجلل است که در شهر ایروان قرار دارد.این هتل علاوه بر امکانات فوق العاده و بسیار زیادی که به مسافران خود ارائه می دهد دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی نیز هست.از این هتل تا یکی از معروف ترین پارک های این شهر به نام پارک پیروزی تنها 10 دقیقه فاصله است.شما می توانید با اقامت در این هتل بعد از ظهر های خود را به پیاده روی و گشت و گذار در این پارک بپردازید.

اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و شیک و همچنین مبلمان لوکسی می باشد.

این هتل دارای 2 رستوران است که هر کدام از این رستوران ها دارای طراحی متفاوت می باشد که انواع غذاهای محلی و سنتی ارمنستان به همراه انواع برگرها و دسرها و شیرینی های متنوع را در منوی خود قرار داده اند.

این هتل همچنین دارای مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای و سایر خدمات رفاهی دیگر می باشد.

علاوه بر هتل های نام برده شده هتل های دیگری نیز وجود دارد . پیشنهاد می کنم مطالبی همچون ” هتل جاده ابریشم” و ” هتل اپرا سوئیت ” بازدید نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.